Födda 2019-02-21
4 hanar & 3 tikar
Vi hoppas att denna kombination ska ge en väldigt stark mentalitet, arbetsvilliga, sunda hundar och en bra extriör.

tisdag 14 maj 2019

Måndagsträning ;-)

Efter min vanliga träning med "de stora" så fick bebisarna komma ut och kissa och för att se sig omkring.
Och titta vad de hittade i Lenas ficka!! :-)

Bavaria apporterar en dummy...


Beckis och Bavaria pratar om hans dummy...



Bosse följer Liza med sin dummy!


Beckis :-)


Bosse

Och jag gissar att det kan komma lite mer bilder på godingarna bara jag laddat ner bilderna som Liza skickat till mig.

Beckis är den som helst kommer med sin dummy, men alla tre kommer gärna om man talar om för dem hur duktiga och fina de är. Och givetvis så tar jag inte dummyn av dem, jag bara berömmer och klappar om dem!
Jag testade med Bavaria när hon var 8 veckor, men då förstod hon inte det här med att bära och gripa. Nu fanns det ingen tvekan hos någon av dem. Det syns också när de leker med varandra att de mer och mer bär runt på leksakerna.
Det ska verkligen bli kul att se vad detta blir när de blir stora! :-)

Tur Lena hade närsöksdummysar i fickan som de fick låna ;-)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar